Thursday, December 27, 2012

People change


Hi Assalamualaikum, I am a mom now. Tuttie and Aim, the tortoises. Tuttie diberi nama oleh seorang penari di kampus saya yang sangat pandai menari sampai saya cair while Aim stands for Amin, baIM , dua sahabat di kolej saya, suara si Amin seakan Anuar Zain, Baim mukanya seakan Baim Wong, pelakon Indonesia. Meet my one and only family.




Pengalaman yang paling bermakna ? Ketika saya ke Sri Pentas, to have half an hour conversation with those awesome people is FREAKING AMAZING, I'm lucky, pengalaman yang sangat bermakna. Jumpa Ila Affendi, kitaorang ada kelas di Kuala Lumpur setiap Sabtu, Abang Melakaboy yang lama tak jumpa , RINDU and yes, supper with abang Zizan yang cuba takutkan saya dengan tikus *flips hair*

Kerja? Saya ada kerja sikit. Trust me, I hate IT but it gives me money, I get paid for autopost thingy and stuffs. Baru-baru ni, dapat offer promote video di Twitter, get paid juga, Syukur rezeki masuk.




Kehidupan di UiTM ? Saya focus pelajaran sebab 3 pointer is just not enough, said daddy, kena Dean List baru orang pandang. Offer kerja semua kena tolak sebab study. Saya sangat sibuk sampai kadang-kadang panggilan mama tidak sempat angkat sebab menguruskan event. Yes, I keep myself busy so that I have no time to think about that person, dia dah berubah. Seniors baik, so far jadi MT Publisiti untuk Kelab Teater saya adalah sangat awesome, gonna own my own DSLR next month (o.o) Sekarang nak ambil lesen kereta, then daddy belikan kereta. Second intake students suka panggil saya kakak =( sedangkan kami sama umur. WHY? AM I THAT OLD? DO I HAVE WRINKLES ON MY FACE? Teater keutamaan saya di sana, hari itu buat pementasan mini teater 'madu tiga', kena bercakap di open space sangat mencabar, penonton kata suara saya agak lantang, clear tapi seniors said, not enough, kritikan membantu di sini, sentiasa hormat senior sebab mereka lagi berpengalaman.


Teman Lelaki ? Jodoh ramai. Tapi siapa sanggup kalau ada gf yang sentiasa sibuk dengan events, study, kawan-kawan yang sama bidang and stuffs? Ada ke lelaki di luar sana yang mampu bertahan, kata senang, nanti dah couple, buat drama, bertambah koleksi ex saya -___- TANAK COUPLE , SAYA NAK KAHWIN TERUS, lagi 10 tahun *peace*

YES, AWAK YANG SEDANG TIPU SAYA. SAYA DAH TAHU SEMUA YANG BERLAKU. Saya tak sangka awak sanggup tipu saya, hilang kepercayaan saya. Awak cakap belakang saya, awak tolak saya dari hidup awak. Awak dah berubah sangat. Thanks for all of the memories, I will remember us.

no one can do it =.=