Wednesday, May 23, 2012

how time flies

Assalamualaikum, wow, lama tak jenguk blog saya. Maaf kalau bahasa saya pelik =)

Semua tanya saya sekarang siapa boyfriend saya. woooo. baiknya kawan-kawan nak tahu pasal saya. thanks =') HUGS ! Saya masih belum ada teman lelaki. HA HA HA. Mungkin hati belum bersedia kan ? Ramai yang dah saya jumpa sebenarnya, semua kacak, semua baik, semua awesome. But somehow they cant make me give a YES. ya Allah, janganlah cakap saya nak menunjuk-nunjuk pula, saya tak suka reka cerita semua ini. nanti kita yang terkena balik, KANNN?


Ada seorang ni, kitaorang tak selalu contact. dia tak selalu PING saya di BBM, atau sms pagi petang siang malam, atau telefon saya sepanjang masa. Walaupun berapa ratus lelaki yang saya jumpa setiap hari. di fikiran, akan ada dia. pelik kan? dia tu suka sangat bash saya, selalu perli saya, kerap main dota pula. Tapi itulah kan? Ya Allah, kalau si dia jodohku, bukakanlah pintu hatiku, amin~ Inilah si dia tu, alaaa. nantila baru upload gambar dia, tanak ada orang lain kacau. ehem ehem.

MY ONE AND ONLY MR VAMPIRE , IM FALLING FOR YOU LOVE.

Saya rindukan Neeta Manishaa. ya Allah, seksa hidup tanpa dia. less than 10 days, I'm heading to Melaka for my diploma in mass communication. Alhamdulillah dapat juga ape yang saya impikan selama ini. step by step, Im working my major hard to be me in future. satu masalah yang saya kena hadapi masa di UITM nanti, berjauhan dengan daddy, mama, Neeta, Faizal =(




 I cant leave these people. I love them. What to do ? This is life. I need to sacrifice right ? *tears fall* enough for today.

tasha <3
xoxo

no one can do it =.=