Saturday, February 18, 2012

SP-KL-Johor-KL-Cameron. . . . . .


hello people ! yea -,- I went to Kuala Lumpur with neeta on last saturday. On sunday, we went to johor with NAR's people, Najwa Latif and others. and woopp ! it's saturday again. I miss Sungai Petani ! daddy saya lerrr. di saat saya sepatutnya pulang ke SP, dad ada di KL. so dia datamg ambil saya di Jalan Pudu. lepas itu , haaa. dia tangguh hari kami pulang ke Sp, dia perlu jumpa ramai orang sangat. tapi, daddy berkorban untuk saya sebenarnya, dia sediakan suprise untuk saya, nanti saya akan beritahu lain. thank you daddy =)







singgah cameron highlands kemudiannya >.< menetap di rumah toksu saya. dia ada anak lelaki , form3, a tall boy who is my uncle. sini teramat sejuk and i don't really like it. I can't stand it. tapi, makanan memang super awesome ! secawan air kopi terasa nikmatnya. hoho.








yang seronoknya apabila kita travel merata ialah, jumpa ramai orang dan kalau anda seorang yang tidak pemalu separti saya, anda boleh mendapat ramai kawan (Y)

tasha <3 
xoxo

no one can do it =.=