Monday, July 30, 2012

daddy, kak put and Neeta





Assalamualaikum, waddup fellow *excited face* psfftt, how time flies. I'm super busy with my assignments, my new friends. Tapi daddy datang hari itu dengan kak Puteri, and yes ! THEY SPENT A LOT ON ME, TRUST ME ! ubat alergic kulit saje dah RM 500 plus. psfft ! then ke dentist , daddy nak saya pakai braces =( then shopping ! VARSITY JACKET, yeahh baby =D beli barang di Watson saje RM 300 plus, CHOCOLATE sekali masuk bah. woot woot. Dah introduce kepada daddy kawan-kawan baik saya di UITM. hoho.





Hari tu saya turun Kuala Lumpur. Bought "some" awesome goodies ! Dan yang paling penting I MET NEETA MANISHAA . Hanya Tuhan je tahu betapa gembiranya hati ini after tak jumpa neeta 3 minggu.  I would love to thank Ikhwan yang sanggup hantar saya semua. Fiezam dan Hafeez yang ajar saya naik bus. hoho.

THIS IS MY NEW ADDICTION
tadaaaaaa. found this at Giant near Farah's house

tasha <3 
xoxo

Monday, July 9, 2012

My New Life

wow ! semua dah berubah ? baru sebulan lebih tak update blog. so I'm a masscomer now. no doubt, I miss my old life. Hidup di sini lain sangat, kalau awak tak berusaha, awak malas, no one kisah. tak ade cikgu yang akan push awak dari belakang untuk siapkan kerja dan lulus dalam peperiksaan. Semua kena buat sendiri, basuh baju, kemas bilik. Banyak sangat benda kena buat =( kadang-kadang, saya menangis seorang diri dalam bilik. To tell the truth, yes ! culture shock.

How's my life here ? girl'ish style everyday cause baju limited di sini. I'm more to the boys kalau lepak semua, mereka lebih gila, and since saya pun kasar, perangai macam tomboy semua. I've joined a lot of perfomances here, audition for kelab teater. see, nak masuk kelab pun kena audition. Rase macam nak skate and main guitar semua but some people here punya pemikiran pelik. Mulut mereka entahlah, pelik. Contoh, kalau seorang lelaki, seorang perempuan, KIRA DAH COUPLE. psfft ! mana tahu mereka tengah berkongsi masalah ke ? Saya pun setakat ni dah ade ramai 'boyfriends' di sini, mulut orang -___- sedangkan mereka tak tahu yang the boys pun tanak la ade gf macam saya ni.









tasha <3 
xoxo


Wednesday, May 23, 2012

how time flies

Assalamualaikum, wow, lama tak jenguk blog saya. Maaf kalau bahasa saya pelik =)

Semua tanya saya sekarang siapa boyfriend saya. woooo. baiknya kawan-kawan nak tahu pasal saya. thanks =') HUGS ! Saya masih belum ada teman lelaki. HA HA HA. Mungkin hati belum bersedia kan ? Ramai yang dah saya jumpa sebenarnya, semua kacak, semua baik, semua awesome. But somehow they cant make me give a YES. ya Allah, janganlah cakap saya nak menunjuk-nunjuk pula, saya tak suka reka cerita semua ini. nanti kita yang terkena balik, KANNN?


Ada seorang ni, kitaorang tak selalu contact. dia tak selalu PING saya di BBM, atau sms pagi petang siang malam, atau telefon saya sepanjang masa. Walaupun berapa ratus lelaki yang saya jumpa setiap hari. di fikiran, akan ada dia. pelik kan? dia tu suka sangat bash saya, selalu perli saya, kerap main dota pula. Tapi itulah kan? Ya Allah, kalau si dia jodohku, bukakanlah pintu hatiku, amin~ Inilah si dia tu, alaaa. nantila baru upload gambar dia, tanak ada orang lain kacau. ehem ehem.

MY ONE AND ONLY MR VAMPIRE , IM FALLING FOR YOU LOVE.

Saya rindukan Neeta Manishaa. ya Allah, seksa hidup tanpa dia. less than 10 days, I'm heading to Melaka for my diploma in mass communication. Alhamdulillah dapat juga ape yang saya impikan selama ini. step by step, Im working my major hard to be me in future. satu masalah yang saya kena hadapi masa di UITM nanti, berjauhan dengan daddy, mama, Neeta, Faizal =(




 I cant leave these people. I love them. What to do ? This is life. I need to sacrifice right ? *tears fall* enough for today.

tasha <3
xoxo

no one can do it =.=